Monday, November 19, 2007

Salam perkenalan




Tiada yang lebih indah melainkan kurniaan Allah S.W.T yang memberi kan nafas untuk menyedut udara buat ku pada hari ini, Alhamdulillah (Segala Puji bagi Allah). Tiada daya dan upaya bagi ku melainkan dengan kehendak nya. Buat orang yang tersayang dan juga anak-anak ku jangan lah lalai.



Subhanallah (Maha Suci Allah) yangmemberikan aku zuriat. Buat anak ku yang sulong, Along teruskan pelajaran mu dengan selalu memohon pertolongan NYA(Allah S.W.T.) agak terus berjaya dengan keredzaan NYA(Allah S.W.T.). Begitu juga Angah yang berada di Mesir pastikan dengan pertolongan NYA(Allah S.W.T.) Angah kembali nanti dapat mengembangkan lagi syari'at Islam dibumi Allah Malaysia ini. Buat sikembar Asyuk dan Ayie, teruskan mengejar cita-cita mu dengan bantuan dan pertolongan NYA(Allah S.W.T.) dengan memohon selalu keredzaan NYA(Allah S.W.T.), tidak lupa anak bongsu ku Ifik, harapan ayah ikuti lah jejak langkah abang-abang mu dan jangan di lupakan ibadat mu kepada NYA(Allah S.W.T).



Buat sayang ku aku tidak dapat menyarungkan mu dengan segala intan belian di seluruh badan mu hanya yang dapat ku berikan kasih sayang yang mungkin tidak dirasai semasa hidup ku. Mungkin jika setelah pemergian ku kasih sayang itu akan dirasai. Seperti mana kasih sayang seorang Amirul mukminin Syaidina Umar Abd Aziz terhadap rakyat nya. Setelah kematian nya baru diketahui beliau lah orang yang selalu menghantar makanan pada rumah-rumah orang miskin yang tiada makanan.

No comments: