Tuesday, November 27, 2007

Semalam yang ditinggalkan


Begini lah lumrah alam, hari-hari semalam ditinggalkan. Kadang kala ada yang mengembirakan kadang kala sebaliknya. Mungkin aku tidak dapat memenuhi setiap waktu untuk mengisi blog ini. Namun begitu sebaik mungkin bila terdapat ruang akan aku kemas kinikannya. Sebenarnya aku ingin benar untuk memasukkan gambar anak kedua dalam blog ini tapi aku tidak dapat menbuka Note book ku kerana sudah rosak. Ini lah bila virus bermaharajalela, lupa saja untuk kemaskini Anti Virus, virus menyerang.




Dekat opis tidak boleh pula download sebarangan kerana ada firewall yang tidak membenarkan untuk web tertentu. Jadi terpaksa lah tunggu Note book dibaiki dan download dari rumah sahaja. Hari Jumaat Emak mentua dan adik Ipar berkunjung. Meriah sedikit rumah aku. Hari Sabtu aku mengikuti adik Ipar ke Jalan Taib beri barang borong. Banyak yang di belinya untuk berniaga.






Hari Isnin, aku cuti kecemasan lagi masalah kesihatan. Selasa seperti biasa naik kerja, bertambah lah kerja kerana semalam cuti tapi dapat diselesaikan juga. Anak sulong aku sudah dapat kerja kilang dekat dengan rumah. Bermula hari Rabu. Suka dia. Bagi aku tidak kira apa jenis kerja tapi biarlah yang halal dan dapat juga dia wang untuk berbelanja. Ok lah sampai sini coretan aku kali ini......

No comments: